joi, 29 decembrie 2011

LUME, LUME, HAI LA GLUME!

Ar trebui să dai întotdeauna 100% la locul de muncă: 12% - Luni, 23% - Marţi, 40%- Miercuri, 20% - Joi și 5% - vineri.
*

Un angajat la o multinațională e chemat în biroul șefului.
Șeful: - Ești concediat!
Angajatul: - Seriooooos?, credeam că sclavii se vând!
*
Cele cinci porunci ale vie
ții (valabile la serviciu):
1. Să nu gânde
ști.
2. Dacă gândesti, să nu spui.
3. Dacă spui, să nu scrii.
4. Dacă scrii, să nu semnezi.
5. Dacă semnezi, să nu te miri!...
*
Prima de Crăciun.
Angaja
ții unei companii multinaționale sunt întrebați ce vor face cu banii din prima de Crăciun:

Elve
țianul : Din banii de primă îmi cumpăr o barcă;
Reporterul :
Și cu restul?
Elve
țianul : Și cu restul îmi renovez fațada casei.

Englezul : Din banii de primă îmi cumpăr o ma
șina sport.
Reporterul :
Și cu restul?
Englezul :
Și cu restul mă duc într-o excursie în Africa

Românul: Din banii de primă îmi cumpăr un pulover.
Reporterul :
Și cu restul?
Românul: Restul mi-l dau parin
Ții.
*
Banc cu project manageri.
Care sunt fazele realizării unui proiect?
1. Entuziasm.
2. Sudoare.
3. Deznădejde.
4. Cautarea vinova
ților.
5. Pedepsirea nevinova
ților.
6. Premierea celor care n-au avut nicio treabă cu proiectul.
*
Șeful îi spune angajatului:
- Faci totul atât de încet!
Gânde
ști încet, scrii încet, vorbești încet, te miști încet! Faci
vreun lucru repede?
- Da, obosesc repede!
*
Am avut o discuţie serioasă cu soţul meu şi acum el nu fumeaza,nu bea şi nu merge la alte femei... Stă liniştit în camera de reanimare!
*
Prostia este infinit mai fascinantă decît inteligen
ța. Inteligența are limitele ei.

*

Acasă sunt ca un tigru...
-???
-Merg în patru labe
și fără zgomot!
*
So
ția îl întreabă pe soț:
- L-ai văzut pe tipul care m-a salvat când era să mă înec?
- Da, a fost la mine
și și-a cerut scuze.

*

Nevasta către soţ:
- Dragule, tu nu îmi spui niciodată că mă iubeşti.
Soţul:
- Ţi-am spus o dată. Dacă o să fie vreo schimbare, atunci te anunţ!
*
Ion către Maria:
- Marie, e
ști ca un nor!
Maria, cu zâmbetul pe buze:
- Alb
și pufos ?
Ion: - Nu, dar atunci când pleci, parcă mi se luminează ziua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu