vineri, 20 ianuarie 2012

UNDE BAȚI?...



Ploaia bate-n geam…
Vântul bate în rafale…
Inima bate în piept…
Soarele bate cu putere…
Jandarmii bat ca la fasole…
Orologiul bate noaptea jumătate…
Legile se bat cap în cap…
Neluțu bate toba…
Tata bate nucul…
Se bat două ouă, cu linguriță de oțet…
Îmi bat capul cum să rezolv problema…
Gura bate curul…
Roșul acesta bate spre cărămiziu…
Cred c-am înțeles unde bați…
Mă bate gândul să mă-nsor…
Adversarul a fost bătut măr…
Bate șaua să priceapă iapa…
Reforma bate pasul pe loc…
Inamicul bate în retragere…
Politicienii se dau după cum bate vântul,,,
Măicuțele bat mătănii…
Privatizarea asta cam bate la ochi…
Acolo, sus, cineva își cam bate joc de noi…
Te-ai făcutmare boier, bată-te să te bată…
Închei aici : v-am bătut destul la cap…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu