luni, 14 noiembrie 2011

GÂNDURI DE BLOG

Frumosul Narcis s-a îndrăgostit la prima vedere.

Televizorul trebuie privit de departe. De foarte departe.

E clar: Dumnezeu e Cel care a făcut lumea în șase zile. Dar cine a făcut piramidele?...

Sunt marxist. Și-l prefer pe Groucho...

Când aude de logică, politica se ascunde în gaură de șarpe.

Nici o mare operă de artă nu se adresează olfactivului.

Longevitatea e forma celebră a bătrâneții.

Iubito, când sunt cu tine mi-e dor de mine.

Cele mai frumoase mituri înfloresc dintr-o banală bârfă.

Mari familii românești: Patriciu, Țiriac, Niculae, Voiculescu,

Becali, Băsescu, Brâncoveanu, Cantacuzino, Hohenzollern...

PS : De când am postat pamfletele cu ”Geoană” calculatorul răspunde mult mai... greoi la comenzi, dar nu-l calc în picioare ca Mircea Badea! N-am bani să-mi iau altul. N-am comentarii. Doar un mic și tăcut Huuo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu