miercuri, 26 iunie 2013

ACESTE GLUME SUNT UN PAMFLET

- Nepoate, iarăşi am zburat în vis!
- Bunico! De câte ori să-ți repet, pastile tale sunt în altă cutie!
*
- Cum se numeşte un ţigan care îşi dă aere?...
- Romgaz.
*
 Vecinul merge la țigan:
  - Țigane, puradelul tău mi-a furat un pui.
  Îl cheamă țiganu‘ pe puradel:
  - Băi, ciordiles cirikli?
  - Ciordiles tata, ciordiles...
  - Auzi, mă, ce zice ăsta... că nici nu l-o văzut!
*
Un oligarh rus, cu un „Mercedes” ultimul răcnet, este oprit în trafic de un polițist. În spatele lui mai opresc o ambulanţă şi o mașină de pompieri.
Poliţistul întreabă, consternat:
- Astea pentru ce sunt?!...
- Las' că vă cunosc eu!... Acuși începi: unde ți-e trusa medicală, unde ți-e stingătorul?...

Bărbatul ideal e cel care, atunci când își găsește nevasta în dormitor cu amantul, spune:
- Nu vă deranjați, continuați!
Amantul ideal e cel care mai poate să continue...

 Doi indieni mergeau prin pădure când, la un moment dat, ei văd în zare fumul care se ridica de la un foc.
Primul, neștiind codul, întreabă:
- Ce spune mesajul?
- Nimic important, sunt doar reclame...

Un bărbat și soția lui stăteau liniștiți la televizor. La un moment dat, el o întreabă:
- Pun pariu că nu poți să-mi spui ceva care să mă întristeze și să mă bucure în același timp!
- Dintre prietenii tăi, tu faci sex cel mai bine !, a replicat ea.

„Fată cuminte, mă culc la ora 22.00, mă trezesc la 06.00, nu beau, nu fumez, nu mă droghez, nu-mi înșel prietenul, nu mă duc la discotecă, dar și când o să ies din pușcărie !...”





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu