TELEVIZIUNE
Moderatorii TV nu pot închega
o conversaţie, atâta timp cât vor ca tot ei să
răspundă la întrebările pe care le adresează interlocutorilor invitați
în studiou.
Să închidem televizoarele şi să vedem din ce se întâmplă cu adevărat.
Urmărind canalele TV de ştiri, vedem
că fiecare curte are măscăricii ei de serviciu.
În fiecare seară mă uit la televizor.
Dar nu-l pornesc...
Majoritatea
posturilor TV emit non stop, de teamă că
închiderea programului ar putea fi confundată cu închiderea postului...
La
Teleshoping se făcea reclamă la nişte cercei care se vindeau la preţul unui
hamburger, fără să se menţioneze că durau mai puţin decât acest produs
fast-food.
Am crezut că Televiziunea a atins
pragul de jos al stupizeniei, dar se pare că e cineva care îl tot coboară
mereu.
Vizionată laTV, lumea mondenă e tâmpenia în stare pură, iar
mondenităţile sunt ca nişte aşchii care
îţi sar
în ochi.
Dacă deschid televizorul, pe mai multe canale, văd aceleaşi
şi aceleaşi personaje care dau sfaturi în orice problemă, fiind atotştiutori.
Am o rugăminte: Mai staţi, bă!, pe la casele voastre!
Tu, cât timp pierzi pe zi la...
televizor? Încearcă ,,Ecranstop”. Natural. Efect garantat.
Au înghiţit o sămânţă de vorbă şi acum au logoree în cadrul
unui tocșou TV plin de ifose...
Telenovelele
sunt create de publicul lor.
Televiziunile
au transformat telespectatorii în telepublicitaţi.
Atunci când prezentatorii TV rostesc formula „Mulţumim
sponsorilor noştri”... să ştie că, întodeauna, în faţa lor apare imaginea unui fund dezgolit,
mare şi roz, dornic de... afecţiune.
Căsătoria
cu top-modele sau starlete TV reprezintă impozitul pe prostie pe care îl
plătesc bărbaţii foarte bogaţi.
Nu suport să văd la televizor emisiuni în care aplauzele
râsetele şi onomatopeele admirative sunt contra cost. Într-un fel, acel public
este inversul bocitoarelor de profesie.
N-are talent şi joacă mizerabil... Dar cui îi pasă?!...
Publicul îl adoră după succesul obţinut în urma reclamelor TV la bere...
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu