duminică, 16 octombrie 2011

MINIATURI LA MINUT




                           ORIZONT

-      Spuneţi-mi, vă rog, ştiţi unde-i orizontul?
-      Vezi dumneata linia aia de colo?
-      Care?
-      Linia aia unde se uneşte cerul cu pământul.
-      O văd. Şi chiar se uneşte?
-      Cine?
-      Cerul cu pământul...
-      Nu, numai ni se pare astfel...
-      Atunci, unde-i orizontul?
-      Vezi dumneata linia aia de colo?...
-      Care?..
-      Aia unde cerul...

                          COCOSTÂRCUL

-      Tatăă, de ce stă cocostarcul ăla într-un picior?...
-      Pentru că nu are decat un picior.
-      Şi când vrea să meargă, cum face?
-      Zboară!
-      Şi când stă jos şi vrea să meargă?...
-      Stă!...
-      De ce stă?
-      Pentru că e o statuie!...

                           DOI PE-O BANCĂ

-      Ah, m-am săturat de femei până peste cap!,răbufneşte un 

                          băieţel, aşezându-se supărat pe bancă, alături de mine.
-      Cam repede te-ai săturat de femei, puştiule!...Dacă nu te
                           superi, pot să te-ntreb câţi ani ai?...
-      Şapte...
-      Şi de cine te-ai săturat aşa de tare?..
-      De mami, de buni şi de sor'mea...
-      Şi de ce, mă rog?...
-      Păi, fiindcă nu-mi dau voie să fiu prieten cu Lili...
-      Şi, Lili, câţi ani are?
                           La această intrebare,băiatul s-a ridicat şi s-a îndepărtat într-o 
                           clipă, rulând pe patine...
 
                           LA COADĂ

-      Ce se dă aici?
-      Vopsea.
-      Şi e proaspătă?
-      Acum au adus-o.
-      Şi dumneavoastră tot pentru vopsea?...
-      Nu, eu aştept să termine de dat vopseaua, ca să pun gresia...

                          DIALOG
-      Bună, dragă...
-      Bună, scumpo...
-      Auzi, fato, ştii că ăla vrea să se omoare din cauza ta?...
-      Când, tu?!...
-      Luni, la ora şase seara...
-      Bine, am să vin să-l vad şi eu...
-      Eu nu pot, că la ora aia mă uit la serial...
-      Da, tu, ai dreptate cum am putut să uit!...
                           Spune-i să schimbe ora!...

                           VISE

                         Mă trezesc din somn. Parcă am auzit soneria .
                           Nu...Simt că mai important e să-mi aduc aminte ce-am visat 
                           cu o clipă-nainte. Un vis premonitoriu:ţineam în mână 
                           biletul câştigător la Loto...Primele cifre erau 8, 12, 42... 
                           Apoi...
                           De data asta aud foarte clar soneria. Deschid.
-      Salut, vecine!
-      'Neaţa, vecine!
-       Scuză-mă că te deranjez aşa de dimineaţă, dar vreau să-ţi
                                spun că te-am visat azi noapte cum îmi spuneai numerele
                                câştigătoare la Loto... Şi n-am reţinut decât trei: 8, 12, 42. 
                                Nu cumva le-ai visat şi pe celelalte?...
                         
                           TICĂIELI I

                        Un ceasornic şi o pendulă merg împreună cale de câteva
                           ore. La un moment dat, ceasornicul se opreşte din drum.
-      Ce faci, nu mai mergi?, îl întreabă pendula.
-      Nu, trebuie să mă-ntorc..., răspunse ceasornicul.

                           TICĂIELI II
                                                                      
                               Un ceasornic şi o pendulă alergau cot la cot într-o cursă pe
                           Marele Cadran. Ambiţioasă, pendula o luă înainte şi trecu
                           prima linia de sosire. Dar ora exactă o dădu ceasornicul, care
                           a câştigat astfel cursa, la masa juriului.
                           De unde şi morala: Nu-i totul să ajungi primul, important e
                           să ajungi la timpul potrivit.
                                                                       
                          PIERDEREA DE TRANZIŢIE
                                                                      
                        Anion Anion Chiriac a găsit un sac plin cu bani, pe care l-a 
                          predat imediat la Poliţie.
                          Din verificările efectuate, s-a constatat că suma de 1.949.000
                          de lei aparţine domnului Cation Chiriac, de altfel singura
                          persoană care ar fi putut să piardă atâţia bani, fără să observe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu